środa, 4 czerwca 2014

Wakacje, a więc zmiany w terminach i lekturach ;)

Drogie Panie, ponieważ piękny czas wakacji praktycznie już nastał udało się dojść do konsensusu, tak więc przenosimy spotkanie na wrzesień (20.09.14) i na nim omówimy "50 twarzy Greya"


Życzę Wam udanego wypoczynku :)


Oczywiście nie oznacza to ciszy na blogu śledźcie uważnie posty ... może się jakiś konkurs pojawić. Zaraz pewnie podniosą się głosy a co z nagrodami ... otóż robią się, proszę o wyrozumiałość i cierpliwość ... to może chociaż zdjęcia z początkiem robótek opublikuję ;)

2 komentarze:

  1. No i wydało się, że czytamy "50 twarzy Greya"...
    A ja myślałam, że uda się ukryć lekturę tak marnej lektury, hihihi ;). Chociaż z drugiej strony, może warto wiedzieć o czym "na mieście" gadają.
    Poza tym kręcą film i jestem bardzo ciekawa boskiego Greya - właśnie wygooglałam sobie tego aktora (Jamie Dornan) i muszę szczerze napisać, że całkiem niezłe ciacho z niego :D
    Co do nagrody, to ja cierpliwa jestem i wiem, że prace rękodzielnicze wymagają czasu, cierpliwości, a nawet weny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może inne lektury bardziej klasyczne zmażą to piętno ;)

    OdpowiedzUsuń