piątek, 12 września 2014

Chmielewska niezastapiona ... kilka słów Agnieszki


Autor: Joanna Chmielewska

Tytuł: "Wszystko czerwone"; "Romans waszych czasów"; "Całe zdanie nieboszczyka";

              


W te wakacje nie znalazłam książki, która by mnie zaciekawiła. W okresie urlopowym staram się wybierać książki, powiedzmy, nie najwyższych lotów, lekkie łatwe i przyjemne. Jeśli nic nie znajdę do czytania w bibliotece lub księgarni, sięgam do swoich zasobów i czytam wiecznie nieśmiertelną Chmielewską. W tym roku też tak było. Mam na myśli jej początkowe książki między innymi „Wszystko czerwone”, „Romans wszechczasów” czy  „Całe zdanie nieboszczyka”. Te trzy powieści szczególnie przypadły mi do gustu. Są to świetne kryminały, napisane lekkim językiem z dużym poczuciem humoru.

Polecam wszystkim na kiepski humor i na plażę.

2 komentarze:

  1. Zgadzam się w całej rozciągłości ;), choć moim faworytem na zawsze pozostanie Lesio, kochany, fajtłapowaty członek biura architektonicznego ściągający na siebie lawinę kłopotów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś w każde wakacje czytałam "Większy kawałek świata" Chmielewskiej - temat wakacyjny i działał na mnie bardzo relaksująco

    OdpowiedzUsuń